Eventy, konferencje

Featured - slides

Eventy, konferencje

Halo Szczyrk

Eventy, konferencje

Zorganizuj swój event z oszałamiającym widokiem na górskie szczyty.

Zaplanowanie i przeprowadzenie konferencji zwykle jest dużym wyzwaniem logistycznym. W Halo Szczyrk możesz liczyć na wsparcie dedykowanego opiekuna, a dzięki wieloletniemu doświadczeniu w organizacji różnorodnych imprez i wydarzeń biznesowych oraz ugruntowanej współpracy między hotelem a miejscowymi dostawcami usług eventowych, możesz mieć pewność, że znalazłeś się w dobrych rękach.

 

 

rzutnik

flipchart

klimatyzacja

światło dzienne

wi-fi

zaciemnienie

 

 

Jeśli planujesz większy event, powinna zainteresować Cię oferta dużej sali konferencyjnej o powierzchni ponad 115 m². Sala ta jest klimatyzowana, ma dostęp do światła dziennego (co istotne podczas organizacji dłuższych spotkań). Jest wyposażona w ekran, rzutnik, nagłośnienie i flipcharty. Uczestnicy konferencji mają na sali dostęp do bezpłatnego Wi-Fi.

Sala mała, o powierzchni 37 m²., jest idealnym miejscem do organizacji kameralnych spotkań liczących do 18 uczestników. Sala ta posiada dostęp do światła dziennego, klimatyzację i przestronny balkon. Na wyposażeniu sali znajduje się duży telewizor oraz flipchart. Uczestnicy spotkania mają dostęp do darmowego, bezprzewodowego Internetu.

Propozycję konferencyjną hotelu Halo Szczyrk uzupełnia bogata oferta lunchowa i bankietowa oraz urozmaicone menu przerw kawowych. Przed hotelem znajduje się parking dla 70 aut, a rozległy teren zielony otaczający hotel, ma ogromny potencjał do organizowania aktywności outdoorowych i integracji team buildingowej.
 

Content Blocks

Halo! Wrzesień, październik – pod znakiem biznesu!

  • nocleg w pokoju dwuosobowym
  • pełne wyżywienie: śniadanie, przerwa kawowa, obiad, kolacja
  • dostęp do profesjonalnie wyposażonej sali szkoleniowej za jedynie 1 zł
  • gratisowy pobyt dla organizatora (dla eventów powyżej 50 uczestników)
  • 15% rabatu na prywatne pobyty w 48 obiektach i hotelach Grupy Polski Holding Hotelowy w okresie wakacji 2025
Więcej informacji

SALA DUŻA

  • Powierzchnia 115 m²
  • ustawienie teatralne 90 os.
  • ustawienie podkowa 34 os.
  • ustawienie szkolne 60 os.
  • ustawienie bankietowe 40 os.

Zapraszamy
do kontaktu

Elżbieta Dudys:

tel: +48 606 775 816
e-mail: Elzbieta.dudys@halohotele.pl

FAQ - Eventy i konferencje

 

1) Ile jest sal w Hotelu i jakie mają pojemności?
Dwie: duża 115 m² – do 90 os. (teatr), 60 (szkolna), 34 (podkowa), 40 (bankiet). Mała 37 m² – spotkania do 18 os., z balkonem.

2) Jakie wyposażenie konferencyjne znajduje się w sali?
Ekran, rzutnik, nagłośnienie, duży TV (w sali małej), flipcharty, Wi-Fi; obie sale klimatyzowane, ze światłem dziennym.

3) Czy hotel ofertuje catering i przerwy kawowe podczas konferencji?
Tak. Mamy szeroką ofertę lunchy/bankietów oraz zróżnicowane menu przerw kawowych. 

4) Czy jest parking dla uczestników?
Tak – 70 miejsc na miejscu.

5) Z kim nalezy się kontaktować w celu zorganizowania konferencji?  
Zapraszamy do kontaktu z Panią Elżbietą Dudys, tel. +48 606 775 816, e-mail: elzbieta.dudys@halohotele.pl, która chętnie pomoże w organizacji konferencji.

Halo! Rezerwuj bezpośrednio.

Halo! Rezerwuj bezpośrednio.

Na naszej stronie znajdziesz najlepsze ceny i atrakcyjne warunki anulacji. Jeśli prezentowane oferty nie spełnią Twoich oczekiwań – skontaktuj się z nami.