Halo Hel - FAQ
FAQ - najczęściej zadawane pytania
1. Czy obiekt dysponuje parkingiem?
Tak, Halo Hel dysponuje 36 miejscami parkingowymi w tym miejscami dla autokarów i większych pojazdów. Aktualny cennik dostępny jest w recepcji. Parking dostępny jest tylko dla Gości hotelowych.
2. Czy obiekt akceptuje zwierzęta?
Halo Hel akceptuje zwierzęta domowe z wyłączeniem gatunków i ras niebezpiecznych. Przyjazd z pupilem prosimy zgłaszać podczas dokonywania rezerwacji. W przypadku braku zgłoszenia, obiekt zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zwierzęcia. Zwierzęta są przyjmowane w wybranych pokojach, które mogą być ograniczone dostępnością, w takim wypadku zaproponowany
zwierzęcia to 50 zł/dobę.
3. Jak daleko jest do centrum miasta Hel?
Halo Hel położony jest w centrum miasta w spokojnej okolicy, 3 min spaceru od głównego deptaka i 200 metrów od plaży Zatoki Puckiej.
4. Czy obiekcie dostępne są łóżeczka turystyczne?
Tak, w Halo Hel łóżeczka niemowlęce dostępne są na życzenie Gościa bez dodatkowych opłat.
5. Czy w pokoju jest lodówka i aneks kuchenny?
Tak, wszystkie pokoje w Halo Hel wyposażone są w lodówki. Na każdym piętrze znajduje się ogólnodostępny, dobrze wyposażony aneks kuchenny.
6. Czy pokoje są klimatyzowane?
Tak, wszystkie pokoje w Halo Hel wyposażone są w klimatyzację.
7. Czy w obiekcie mieści się restauracja?
Nie, obiekt nie serwuje posiłków. W recepcji dostępne są ulotki ogólnodostępnych punktów restauracyjnych w Helu, zlokalizowanych w pobliżu Halo Hel.
8. Jak daleko obiekt znajduje się od dworca PKP ?
Halo Hel znajduje się 2 min spacerem od dworca PKP.
9. Do której trwa doba pobytowa?
W Halo Hel doba trwa w godzinach 15.00-11.00. Istnieje możliwość przedłużenia doby pobytowej w miarę dostępnych miejsc. W tym celu należy skontaktować się z recepcją.
10. Czy możliwe jest przechowanie bagażu po zakończonym pobycie?
Tak, w Halo Hel można przechować bagaż, bez dodatkowych opłat.
11. Czy recepcja jest czynna całodobowo?
Tak, pracownicy recepcji Halo Hel są dostępni dla Gości przez całą dobę.