Halo Toruń - FAQ
FAQ - najczęściej zadawane pytania
1. Czy hotel dysponuje parkingiem?
Tak, hotel Halo Toruń dysponuje pojemnym parkingiem w tym miejscami dla autokarów i większych pojazdów. Opłata za parking wynosi 35 za dobę.
2. Czy hotel akceptuje zwierzęta?
Tak, w hotelu Halo Toruń akceptujemy zwierzęta domowe za dodatkową opłatą wynoszącą 50,00 zł/ dobę. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas o obecności zwierzęcia podczas dokonywania rezerwacji. Zwierzęta są przyjmowane w wybranych pokojach.
3. Jak daleko jest do starówki?
Hotel Halo Toruń położony jest na obrzeżach toruńskiej starówki, 3 min spaceru od Rynku Nowomiejskiego.
4. Czy dostępne są łóżeczka turystyczne?
Tak, w hotelu Halo Toruń łóżeczka niemowlęce zapewniane są na życzenie Gościa bez dodatkowych opłat
5. Czy w pokoju jest lodówka?
Tak, wszystkie pokoje w hotelu Halo Toruń wyposażone są w lodówki.
6. Czy pokój jest klimatyzowany?
Tak, wszystkie pokoje w hotelu Halo Toruń wyposażone są w klimatyzację.
7. Czy w hotelu mieści się restauracja?
Tak, nowootwarta restauracja czeka na Gości codziennie od 13.00 do 21.00. Zapraszamy do spróbowania lokalnych specjałów serwowanych przez Szefa Kuchni.
8. W jakich godzinach serwowane są śniadania?
W hotelu Halo Toruń pyszne i obfite śniadanie serwujemy w godz. 6.30-10.00, a w weekendy (sobota, niedziela) w godz. 7.30 – 11.00.
9. Do której trwa doba hotelowa?
W hotelu Halo Toruń doba hotelowa trwa w godzinach 14.00-12.00.
10. Czy możliwe jest przechowanie bagażu po zakończonym pobycie?
Tak, w hotelu Halo Toruń zapewniamy możliwość przechowania bagażu po zakończonym pobycie, bez dodatkowych opłat.
11. Czy recepcja jest czynna całodobowo?
Tak, w hotelu Halo Toruń pracownicy recepcji są dostępni dla Gości całą dobę.